Benvolgudes famílies,
Ens trobem en ple procés de matriculació, un moment transcendental ja que molts dels nostres fills i filles es troben a les portes d’afrontar el pas a l’institut.
En aquest context, enguany s’està treballant perquè les famílies del barri disposin d’una millor oferta en tots els instituts que tenim adscrits al Pau Casals. Fonamentalment, els canvis que s’estan valorant afecten a l’institut Príncep de Girona, amb l‘objectiu de donar a conèixer la seva oferta educativa, i, a l’hora, com cobrir al barri les 50 noves places de secundària quan el curs vinent la primera generació d’alumnes de l’Escola Univers finalitzi la Primària.
El mapa escolar de la ESO al nostre barri es troba, doncs, en una etapa de canvi i adequació a la seva realitat. Volem que aquest procés esdevingui una oportunitat de millora i per això cal la implicació i la participació de tots nosaltres, juntament amb les altres AMPAs de les altres escoles del barri.
Per tot plegat, us convoquem el proper dimecres 22 de març a les 21h a una sessió informativa que tindrà lloc a l’escola (entrada pel c/Providència). Us informarem de tota la feina que s’està duent a terme des de la recent creada Plataforma d’escoles adscrites al Príncep de Girona i intentarem resoldre aquells dubtes que tingueu.
Us convidem a participar a totes les famílies amb ganes de col.laborar per tal que al barri hi hagi un institut amb oferta educativa globalitzada i innovadora.
LA JUNTA