Vacances en Pau. Acollim un somriure aquest estiu

Benvolguts,

Benvolgudes,

Com cada any, per aquestes dates, les associacions amigues del Poble Sahrauí, arreu de Catalunya, estem preparant el projecte de Vacances en Pau.

Aquest és un projecte que fa possible que infants sahrauís de 10 a 12 anys, refugiats als campaments de Tindouf puguin gaudir d’un estiu diferent lluny de les altes temperatures de la zona i de les dures condicions del camp de refugiats, gràcies a les famílies catalanes que els acullen durant els dos mesos d’estiu.

Encara ens falten famílies per poder acollir els tots els infants que voldríem acollir aquest estiu.

Per això, us agrairíem si podeu difondre la informació del projecte que us adjuntem, a través dels vostres mitjans de comunicació habituals.

Gràcies per ajudar-nos a fer possible que aquest estiu tornin els somriures sahrauís a conviure entre nosaltres.

Susana Sanahujes

Coordinació Vacances en Pau

tel. 609 146 539

Triptic Sàhara.pdf

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s