Xerrada sobre estratègies de comunicació familiar
De vegades, pares i mares tenen la sensació que, per molt que repeteixin les mateixes coses, els seus fills no els escolten. Altres vegades, els costa aconseguir que parlin del que els ha passat a l’escola o del que els preocupa.
Aquest dijous:
DIA: 8/11/18
HORA: 4:45 h
LLOC: Escola La Farigola de Vallcarca
El Centre Afin ens ofereix una xerrada en que ens convida a repensar les estratègies de comunicació familiar i abordar les normes de la llar de manera que tots els membres de la família se sentit escoltats i respectats.
Aquesta xerradsa serà impartida per Beatriz San Román, doctora en Psicología Social y coordinadora del servei d’atenció a famílies del Centre AFIN, de la Universitat Autònoma de Barcelona. Está especializada en diversidad familiar, adopción, acogimiento, reproducción asistida y relaciones familiares.
Cal inscriure’us enviant un correu a ampafarigola. Com sempre hi haurà servei d’acollida per als fills dels pares que assisteixin a la xerrada.