|
|
Passaport Edunauta |
|
Vols impulsar un passaport d’aprenentatge? |
|
Descobreix el Passaport Edunauta i atreveix-te a activar-lo al teu territori |
|
03/03/2020. Recinte Modernista de Sant Pau |
|
|
Busquem ajuntaments, entitats o escoles que vulguin sumar-se al llançament del projecte! |
|
|
|
|
|
Més informació |
|
|
|
|
QUÈ FUNCIONA EN EDUCACIÓ |
|
Faltar a classe: |
|
Què funciona en la lluita contra l’absentisme escolar |
|
24/03/2020 de 17.30 a 20 h. Palau Macaya |
|
|
Què podem fer per avançar a casa nostra cap a actuacions més efectives de lluita contra l’absentisme? |
|
|
|
|
|
Més informació |
|
|
|
|
EDUCACIÓ DEMÀ: EDCAMP |
|
Ja t’has inscrit als propers Edcamps? |
|
|
Sant Pere de Ribes / Rubí |
|
|
|
|
|
|
Més informació |
|
|
|
 |
Jornada Anual d’Educació 360. Streaming tarda. 17.30 – 18.30h
Ves al vídeo |
|
 |
Projecte Magnet: Escola La Guàrdia i Campus del Baix Llobregat de la UPC
Ves al vídeo |
|
 |
Comprendre la lectura, comprendre la vida. LECXIT
Ves al vídeo |
|
|
LECXIT: LECTURA PER A L’ÈXIT EDUCATIU |
|
Fent Lecxit als servei comunitari |
|
|
|
Lecxit és un programa amb una trajectòria consolidada al territori català que vol incrementar l’èxit educatiu dels infants de primària millorant la seva comprensió lectora gràcies a la implicació de l’alumnat, les famílies, els centres educatius, les entitats i el voluntariat |
|
Més informació |
|
|
|
|
Magnet: aliances per a l’èxit educatiu |
|
Portes obertes, un moment comunicatiu clau per explicar el projecte Magnet |
|
|
|
Del 23 de març a l’1 d’abril de 2020 és el període de preinscripció d’educació infantil de segon cicle, educació primària i secundària obligatòria, segons ha previst el Departament d’Educació. |
|
Més informació |
|
|
|
|
Educació 360 |
|
Convertir el dret a aprendre, més enllà de l’escola, en política pública |
|
|
|
L’Aliança Educació 360 es proposa, aquest any 2020, avançar cap un nou model de política pública que fixi, com un dret real, l’ampliació d’oportunitats educatives de qualitat per a tothom |
|
Més informació |
|
|
|
|
|