Benvolgudes famílies,
La COMISSIÓ DE FESTES i la COMISSIÓ DE COEDUCACIÓ, CONVIVÈNCIA I INTERSECCIONALITAT, us proposem una activitat per Sant Jordi!
Ja que pel moment no podem organitzar festes, ens agradaria afegir-nos a les activitats programades pel professorat amb una proposta artística amb el tema:
SANT JORDI SENSE ESTEREOTIPS!
Per què les princeses són sempre rescatades, els cavallers són sempre forts i valents i els dracs són sempre malvats?
EN QUÈ CONSISTEIX? En fer una activitat plàstica, amb la tècnica que vulgueu però que es pugui penjar en un mural. I relacionada amb aquesta temàtica!
Així doncs, DIJOUS DIA 22 D’ABRIL, els nens i les nenes que vulguin participar, han de dur el seu treball plàstic a l’escola i lliurar-lo a la seva mestra o al seu mestre, que li donarà a canvi una butlleta on haurà d’escriure nom/ cognoms/curs i deixar-la dins de la bústia de l’AFA.
I PER QUÈ SERVIRÀ AQUESTA BUTLLETA? Farem un sorteig. D’entre totes les butlletes, en triarem una i aquesta rebrà un val per valor de 20 € per bescanviar a la Llibreria Atzavara del carrer Escorial núm. 94, pel llibre o conte que es vulgui.
Els treballs es penjaran en MURALS COL·LECTIUS que penjarem a llocs on els puguem gaudir.
FAREM UN RECULL DE FOTOGRAFIES que penjarem a les xarxes socials de l’AFA.
Twitter @afapaucasalsg
Instagram: @afapaucasalsg
Telegram: @afapaucasalsgracia
Animeu-vos a participar!!
COMISSIÓ DE FESTES
COMISSIÓ DE COEDUCACIÓ, CONVIVÈNCIA I INTERSECCIONALITAT
AFA ESCOLA PAU CASALS GRÀCIA
Providència,134-142
08024 – Barcelona
INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES. Responsable: AFA ESCOLA PAU CASALS GRÀCIA (G58298357)
L’informem que les seves dades identificatives i les contingudes en els correus electrònics i fitxers adjunts poden ser incorporades a les nostres bases de dades amb la finalitat de mantenir relacions professionals i/o comercials i, que seran conservades mentre es mantingui la relació. Si ho desitja, pot exercir el seu dret a accedir, rectificar i suprimir les seves dades i d’altres reconeguts normativament dirigint-se al correu emissor o a AFAPAUCASALSGRACIA.
Aquest missatge i qualsevol document que porti adjunt, si s’escau, pot ser confidencial i destinat únicament a la persona o entitat a qui ha estat enviat.